Blö

Idag har det varit en väldigt trevligt chill dag då jag började dagen med att vara hos naprapaten, sedan på ungdomsmottagningen och bara kollat på film i skolan. 
Nu under kvällen så var jag på en föreställning med Anders och Måns och det var oerhört roligt! Har nog inte skrattat så mycket på länge!
I morgon ska jag faktiskt vara duktig för en gång skull och gå ner och hämta ett paket som har kommit innan jag åker till skolan och senare på kvällen blir det nog ett besök på gymmet igen.
Jag har även fått provsvaren från doktorn och jag har pollen allergi och någon sorts mat allergi som dom skulle testa vidare så vi får se vart detta leder.
Min fina prickiga häst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lägg ut bilder på mb ;) :)

2013-11-08 @ 00:30:04
Postat av: Annika

Så fin häst :)

2013-11-08 @ 10:59:12
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Erika Andersson

Vilken söt häst!

2013-11-10 @ 17:18:27
URL: http://eadressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu