Varmt!

Ja idag har det varit varmt!
På idrotten hade vi "mästarnas mästare" och tävlade mot varandra i olika grenar.
Kvällen i stallet har varit fullspäckad med hopp. Jag hade 18 gruppen och dom skötte sig jätte bra mina duktiga elever! Sedan så hoppade jag Agge för första gången och det gick faktisk ganska så bra ändå.
Vi var ute alla fyra lektionerna och jag stod i t-shirt tre utan dom! Trodde jag skulle dö av värmeslag!
Idag var sista dagen i skolan den här veckan och det är super skönt!
I morgon ska jag träna och sedan åka till Sörmon och tvätta vit ponny och packa allt för tävlingen på torsdag.
Hoppas bara att vädret håller i sig nu så att det kan bli sommar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu