Värme och regn

Idag har jag varit ledig och började dagen med att träna en snabbis innan jag åkte ut till Sörmon och Johanna.
Vi började med att rida Princess lätt i alla gångarter, Johanna började och så fick jag avsluta. Hon var riktigt fin och avslappnad vilket var skönt.
Den lilla ponnyn har legat på plus nu några dagar så vi får hoppas att hon håller sig i skinnet i morgon!
Det blev även ett bad för henne då hon har siktat ner sig så enorm mycket på en vecka så det är sjukt!
Vi får knoppa om henne i morgon bitti då hon skakade ur dom och dom blev inte snygga..
Hoppas hoppas hoppas att det inte regnar i morgon för jag har ingen lust att rida i regnet.. Usch och fy då blir man ju blöt!


Dagens outfit var även extreemt snygg *host host* spring tights och skor det är fina grejer det! Höll även på att dö av värmeslag i ridhuset men jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu