Trumpsta

Jag på riktigt dödade mina biceps förut på gymmet! Shiet vad grymt jobbigt det var!
När jag gick ut för att sätta mig på cykeln och åka hem så öppnade sig himlen och nyduschad som jag var blev jag sjöblöt!
Efter lite torkande så gicks jag och köpte sallad och lunch tills i morgon viket också blev en kycklingsallad.
Jag har nyss kommit hem efter att ha varit på skolan och kollat på fotbolls match mellan Qbik och Fbk vilket Fbk vann..
I morgon skulle det tydligen bli fint väder så då åkte dans byxorna på för lite jobb i stallet och fix inför tävlingen.

För er som inte träffar mig dagligen så är jag nu närmast svart hårig.

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Söta hästar i headern! :)

2013-05-24 @ 23:30:37
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu