Skönaste helgen på länge

Från lördag (igår) till söndag (idag) har vi varit på Dömle scoutgård med usek och ungdomarna från föreningen.
Det har varit jätte mysigt och fint väder hela dagen idag.
Vi har spelat brännboll, lekt en massa lekar, lagat mat tillsammans och badat (dock inte jag så ni behöver inte bli förvånade).
När vi vaknade i morse sken solen och det var varmt och skönt ute vilket gjorde att vi var utomhus största delen utan dagen.
Alla gick runt i tunna tröjor och upp vikta byxor och vi åt både frukost och lunch ute på altanen.
Riktigt skönt var det att komma bort från allt hemma och åka ut på landet där det nästan inte fanns någon täckning.
Min trogna vapendragare Nikon var självklart med och bilder kommer komma upp under veckan hoppas jag!

Den här veckan går jag bara i skolan måndag + tisdag vilket är super härligt!
Dom lediga dagarna kommer spenderas med Johanna i köket och stallet och familjen Andersson ute i stugan!
Hoppas alla har haft en bra helg och jag ska bli bättre på att uppdatera blogg!

Kommentarer
Postat av: RebeccaL

Jo, jag ska anmäla henne till Ridsportförbundet, problemet vid tävlingar kvarstår dock då hon ska döma på mina 2 nästkommande tävlingar :(

Kram! :)

Svar: Vilket län tävlar du i?
Hoppfreaks

2013-05-06 @ 22:56:00
URL: http://rebeccalexander.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu