Party shaker

Idag har jag jobbat och det har inte varit så mycket att göra. Vi har fått så mycket hjälp så allt gick så himla fort.
Det har även varit fix inför tävlingen i morgon och nu är allt snyggt och fint!
Att det skulle bli så himla varmt nu på slutet av dagen hade jag inte riktigt räknat med..
Jag på riktigt avskyr ouppfostrade hästar! Det finns nog på riktigt inget jobbigare!
Något jag kom på förut var att det var ett år sedan vi fick nytt underlag i ridhuset! Gud så fort det har gått!


Hoppas vädret hållet i sig bara så att det inte blir regn som förra året!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett år!! Känns som en månad typ!

2013-05-25 @ 20:27:23
Postat av: Ella

Ett år! Känns typ som en månad!

2013-05-25 @ 20:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu