Oj varmt

Igår tog jag mig en tur på lilla putte mannen och han var riktigt duktig!
Han fick gå på hackamore för första gången och funkade bra på det! Dock lite svår med formen med inte svårt att bromsa så som jag trodde att det skulle va.
Jag är positivt förvånad eftersom han bjöd på framåt hela tiden men var ohyggligt tittig på allt!
Vi tappade även en utav bootsen på vägen så nu har han bara tre..

Idag blev det en barbacka tur eftersom jag var så lat och inte orkade sadla vilket jag borde ha gjort.
Red honom med aa nosgrimma och han blev lite sur i början eftersom han inte kunde gapa men jag fick ett himla sug på slutet och han blev jätte fin!
Han är sjukt söt i ludd så det är galet men jag måste köpa ett nytt ludd till hackamoret för mitt är för litet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu