Mammoth

Igår hade vi som sagt sista delen i handikappledarutbildningen och det var riktigt roligt!
Vi övade på att lyfta upp personer med olika tekniker om personen i fråga har rörelse nedsättning eller dylikt.
Man kände sig ganska hjälplös när man hängde där över M-B och skrattade.

Kvällen för mig blir först gymmet och sedan mysa ned mig i soffan med en god kycklingsallad!
Jag måste även åka till stallet någon gång under eftermiddagen för att hämta en nyckel tills på lördag då jag jobbar..

Bilden är lånad från klubbens facebooksida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu