Liten gul räser!

Igår hade vi gymkhana träning och körde ponnyerna mot hästarna och vi med dom små vann så klart!
Sessan är en perfekt gymkhana ponny då hon är snabb, vändbar och tycker att det rent sagt är skitkul!
Hon var lite bockbenägen i början och hon har ingen manke så jag tog en halsförlängare och knöt runt halsen så jag hade ett handtag!
Riktigt roligt var det och längtar till nästa träning!
Värmen var ju på topp hela dagen och kvällen igår så det var varmt och skönt att rida.

Jag + Sessan till vänster och Karin + Våran ponny "Kompis" till vänster.
I kväll ska jag ha lektion för 18 gruppen och sedan själv hoppträna med 19 gruppen.

Kommentarer
Postat av: Jag

Ni vann inte alls!

2013-05-07 @ 12:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu