Gårdagens träning!

Igår var det dressyr träning för Maria igen och jag är såpass nöjd som jag kan bli.
Vi red lite cavaletti och mycket galopp jobb på volterna.
Jag är inte helt nöjd med galoppen för jag vet att hon kan minska mycket mer än vad vi gjorde men hon var extremt stark och jag trodde jag skulle dö för det var så jobbigt! Men Maria sa att det var bra jobbat så då var det nog det.

Jag trimmade Leo ute i tisdags och det var ett bra tags sedan!
Fokuset låg på att han skulle spåra och gå rakt i en låg form vilket han gjorde.
Drog även på i en riktig ordentlig galopp på slutet så han fick springa av sig lite!
Han skötte jätte bra men bara några kickar mot spöt och lite bocksprång när jag bromsade galoppen.

I måndags red jag Aggebagge och vi tränade på öppna vilket han klarade galant!
Då han gjorde fins flyttningar undan höger la vi fokus på att han skulle gå fram ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

vilken super fin polle!

Svar: Tack så mycket! Hon sticker ju ut i mängden i alla fall ;)/Clara
Hoppfreaks

2013-05-06 @ 22:43:45
URL: http://sategu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu