Duktig plutt

Idag var pollen hur duktig som helst!
Jag red med sadel och det funkade mycket mycket bättre!
Något jag inte rekommenderar är att rida i converse.. Mamma hade åkt iväg med mina ridskor i bilen så det fick bli tygskorna, men det funkade det också!
Jag jobbade honom i en låg form och såg till att han fick ett längre steg men plockade upp honom några steg i traven på slutet. Han har en tendens att bli lite framtung och jag tror att det är en av anledningarna varför han snubblar så? Någon som har någon annan fundering på det?
Det är så himla skönt att ha internet så det är galet! Att man blir så beroende av uppkoppling..

Sötaste ludd ponnin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu