Dagens hoppträning!

Idag har jag varit jätte duktig och sprungit spåret på skolan och sedan åkte till stallet för hoppträning och jobb.
Alla hästar har varit helt knäppa idag när vi longerade och jag blir tokig på dom men det är endå kul att det finns lite energi i dom!
På ta om energi så var Jamaica något seg idag men blev riktigt fin på slutet!
Hinderena låg som högst på 1 m men hon var inte på så riktigt bra hopphummör eftersom han stannade ca 15 gånger (jag räknade stoppbilderna).
Hon var endå riktigt duktig och hon är alltid bäst min prick!
Avslutade träningen med en tur i skogen som var väldigt uppskattad av min gris.
Johanna var med och fotade och stannade kvar hela kvällen *duktig*.
Vi avslutade dagen med en kör tur på Peggy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu