Blä

Idag har det varit blä alltihop!
Min klass är så sjukt engagerad i allt vi gör.. * harkel host* Men jag tycker om dom endå!
Jag var ute och sprang i kylan sista lektionen duktig som jag är och det var ett frivilligt val så jag känner mig ganska bra!
Det var svinkallt hela kvällen i stallet och jag frös så himla mycket när jag trimmade Mika ute i skogen. Hon är inte riktigt klok den där för hon gjorde som sist och ställde sig i en nedförsbacke. IDIOT!
Hon höll på och lättade hela tiden men det sista var faktiskt lite obehagligt för då ställde hon sig rakt upp och det uppskattades INTE av den som satt på! Sånt kan jag faktiskt bli riktigt arg på när dom håller på och dummar sig på det viset!
Jag hade i alla fall lektion med dressyrtrimmarna och jag kan säga så att det var inte en av mina favorit lektion so far. Det är nog roligare att ha lektion för yngre elever då dom ser upp till en och gör som man säger med ett glatt humör utan att ifrågasätta saker och ting.


Var såpass duktig att jag cyklade till och från stallet! Plus poäng till mig!
Älskar by the way min jacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu