Sämsta dagen ever men endå bästa

Idag har jag bara känt att allt varit så himla dåligt! Ingen ting jag gjort har blivit bra och allt blev bara katastrof.
Jag red i alla fall min nordis förut och hon var riktigt fin fast lite väl pigg ibland men det är ju vanligt för henne så det får man vara förbered på.
Sanna hade lektionen och vi red volter. 10,15 och 20 meters.
Det var hennes första lektion och hon var super nervös men gjorde ett jätte bra jobb tycker jag i alla fall!
Jag sprang runt och fixa och dola efteråt för i morgon är det tävling! Jag bytte schabrak, packade väskan, putsade tränset, satte på mina (hör och häpna) rosa stigbyglar! Coolt va? Och till sist landade hemma med telefonen och Johanna som är i Polen på konfa läger! Lite avis faktiskt..
Jag hoppas att mitt prickiga mongo håller sig i skinnet för jag vill inte ha några stopp eller rivningar och det är ju mot klockan så det ska nog gå bra!
Och till sist en bild på lilla nordis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu