Subway

Igår var det mammas födelsedag och den började med att vi vaknade halv 6 på morgonen och var jätte pigga.
Vi gick sedan ut ungefär vid 8 tiden och käkade frukost på ett jätte mysigt stället som låg mitt i en korsning.
Övrigt under dagen var vi i Chinatown, Manhattan, kollade in frihetsgudinnan, Ground zero vilket var sjukt häftig och känslomässigt och gick i lite affärer.
Vi avslutade kvällen på ytterligare en italiensk restaurang som var lite "finare" eftersom mamma endå fyllde 50!

Idag vaknade jag vid halv 8 och då stod frukosten färdig på bordet och det var bara att hugga in!
Eftersom det var "Olivers dag" så åkte vi till High lain park som är en park på 3 km byggd på en gammal järnväg. Riktigt häftigt!
Resten av eftermiddagen spenderades med massor av shopping och det är lätt coolaste staden någonsin det här när det kommer till att köpa saker! Det finns allt!
Jag har än så länge köpt Jeffrey Campbell Lita, höga och låga Converse, Levi's shorts, Yankees keps och en Ralph Lauren piké. Allt för ca 1300:-.

När vi förflyttar oss i denna fantastiska stad så tar vi tunnelbanan och det är bland det roligaste jag någonsin gjort! Det är sjukt häftigt att se hur något i en sån stor stad kan funka så lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu