Sommarlov!

Nu börjar mitt sommarlov! Det är fullsmockat med kompisar, sommarjobb, festival och USA!
Självklart kommer jag hålla hus bland hästarna också men tar en paus från det och säger tack till min rumpa som gör ont efter 6 timmars ridning denna vecka och en bal körning. Jag packade ihop alla mina saker i stallet och tog med det hem för en lååång vila!
Det är lite sorligt att lämna skolan och alla fina personer men man får försöka hålla ihop under sommaren i stället!

Hoppas ni får ett bra sommarlov och njut av ledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu