Pöss

Jag har tillbringat eftermiddagen/kvällen med världens bästa Johanna!
Vi har ätit tårta, chips och marsmahllows och kolla på Baksmällan III som var as dåligt! Vi hade även Heart of Dixie maraton och jag är helt fast! Lätt bästa serien ever!
Förstår inte hur jag ska klara mig utan henne i över en vecka nu!? Helt sjukt! Kommer typ få ett utbrott eller nått och bara springa om kring!
Folk som träffar oss förstår nog inte sig på oss och tror att vi är helt dumma i huvet är att det är något fel på oss?
Det kommer bli bästa sommaren någonsin med mim bästis och vi ska göra alla våra dumma i huvet kaos saker så alla kommer vara så grymt trötta på oss!

Coolast i stan!!

Kommentarer
Postat av: Lohanna

WÄÄÄÄÄ!!! Vem ska jag messa mitt i natten nu da när min drottning bajsblöja är i FUCKING NEW YORK?!!! Jetlagad eller inte så ska du träffa mig när du kommer hem!!!

2013-06-15 @ 23:28:06
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu