Panetoz

Igår var jag och My på lots of love ute på Sandgrund och det var ganska kallt men man fick tillbaka värmen när Panetoz uppträdde!
Jag vaknade halv 11 förut och nu sitter jag framför min stora tv och äter frukost i pyjamas.
Ska snart åka till mamma och packa färdigt allt för i morgon när vi åker! Kan inte förstå att det är 16 juni i morgon!
Längtar så efter att komma hem med Jeffrey Campbell, converse, Victoria Secret, Hollister mm, det ska bli så roligt!
Det kommer bli en bra början på sommarlovet!

Kommentarer
Postat av: My

My&clara kommer in å vi skapar kaos

2013-06-16 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu