Naturhistoriska museet

Just nu sitter vi på naturhistoriska museet i central park och det är jätte coolt!
Det är här natt på muséet spelades in och det är mycket som är med på filmerna.

Igår var vi på Time square och det var bland det sjukaste jag sett! Vem kom på idén att bygga något jätte trångt och sedan smälla upp en massa reklam 'på husen?
Visst det var coolt att se men det var mer "kan vi går här ifrån nu?".
Vi var även uppe i Rockefeller center på hela 70:onde våningen! Lite högt men man vande sig efter ett tag.
Jag är även sådär röd och fin som jag var för några veckor sedan för att jag brände mig igår..

Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt du verkar ha! x) vill me dit! :D

2013-06-21 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu