Muffins - B&J - Mjukis

Igår var vi som sagt på museum och det var riktigt coolt! Dock är väldigt mycket på filmerna fejk och data gjort vilket sög.
Resten av dagen spenderades på Hollister, Victoria Secret och massa andra affärer vilket tog typ 5 timmar!
Kan säga att jag hade riktigt ont i fossingarna när vi kom hem för jag knallade runt i Converse hela dagen.

Idag då så vaknade vi och sedan åkte ut till Corny Island och åt frukost på stranden.
Jag tog årets första dopp i Atlanten och det var lite kallt i början men sedan blev det riktigt skönt!
Jag somnade på stranden så jag har bränt mig riktigt ordentligt på hela baksidan så jag kan knappt ha några kläder på mig eller sitta på en stol. Kommer bli en lååång natt.
När vi skulle gå mot tuben igen så tog det 4 timmar eftersom det var en parad så alla gator var avstängda och vi stod fast i folkmassor. Inte så roligt när solen låg på och det var trångt.
Det blev även ett litet uppror mot polisen men det var bara roligt att uppleva!
Väl hemma efter många men och mat så hittar vi här och äter glass, muffins och dricker kaffe.
Bra sista kväll med andra ord!

Ses snart vackra Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu