Ledigt

I tisdags och igår var det långritt på schemat och det var riktigt roligt båda gångerna!
På den första bar det av på Harry och den andra på MB. Harry visade mig åter igen att han kan bocka och det är bara roligt när det händer lite saker. MB påminde mig ganska direkt om varför bo inte är så bra kompisar..
Jag och Johanna åkte även ner på stan efteråt och kollade på nationaldagsfirandet på sandgrund.
Vi var även nere på stan förut och jag köpte ett linne och en mys tröja!
Hanna ska förändra hitta hem till mig och lämna en nyckel men vi får väl se hur det går! ;)

Det var några som hällde diskmedel i fontänen på torget så det blev fullt med lödder! Riktigt fint om ni frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu