Kanske dags för en uppdatering?

Inget stall och inget gym bara plugg. Ja det är så det ser ut just nu. Igår fick jag mig ett par nya spring skor! *woop* Det tog en och en halv timme att hitta ett par som passade men jag kollade även mina fötter, hur jag springer och står. Lite läskigt att se sig själv springa eftersom mina ben nästan viker sig och så upptäckte jag även hur ko bent jag är..Spenderade större delen av eftermiddagen med Johanna och vi ska även på Iron man 3 ikväll! Haha Mamma du får inte följa med! ;)I morgon är det måndag och skola åter igen och jag börjar med biologi prov första lektionen.. Inte så kul.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas filmen var bra (eller inte eftersom jag inte fick följa med) ;)

2013-06-03 @ 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu