Dressyr kungen

Putte mannen var jätte duktig i går!
Vi tränade spårning och ökad trav. Jag red med dressyrspö och sporrar så att han inte kunde komma undan men det ledde till att hern blev lite upprörd och var tvungen att jobba.
Han har världens finaste ökade trav och jätte fin steglängd.
Jag tog med mig Hilda ut så hon fotade lite och det blev faktiskt riktigt bra bilder på knasbollen!
Han försökte sticka några gånger men jag satt kvar och lyckades hålla honom!
Vi börjar faktiskt se ut som ett dressyr ekipage nu så snart så är vi snyggast i stan!

Fiin ponni!

Kommentarer
Postat av: Emma

Blogga :D

2013-06-11 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu