Aj aj..

Igår så var det lokal ponny dressyr på klubben och jag jobbade även i stallet.
Det var nog den tråkigaste gången jag någonsin jobbat! Eftersom allt i princip var klart när vi kom dit så hade vi allt färdigt vid 10. Så efter det satt vi bara mest hela dagen och kollade på dressyren.
Jag brände mig på axlarna så jag är på riktigt illröd!
Idag ska jag ta mig en tur på dressyr kungen och vi ska träna spårning och galoppfattningar!
Hoppas att han sköter sig för jag har ingen lust att bli sur och grinig en gång till.

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Hopas ridpasset går bra.
Hästarna har ju sina dagar då dom inte riktigt vill heller.
Men bara göra det bästa av situationen. :)

2013-06-09 @ 11:52:45
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu