Suck..

Nu har jag varit hemma i en vecka och det är skönt att allt nästan är som vanligt.
Det jag trodde skulle vara jobbigast var att inte få vara i stallet men det är ingen ting mot hur jobbigt det är att inte få träna.
Jag kommer vara minst 10kg tjockare i oktober och det är jätte jobbigt.
Jag kan inte äta vad som helst utan att bli tjockare, det kunde jag nästan göra förut och gå till gymmet efteråt och inte må dåligt över det.
Alla muskler som jag hade byggt upp för en månad sen är som bort blåsta.
Som jag ser mig nu är jag en tjock ful person som tappar allt sitt hår.
Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: My

Hjärtat då <3 säg till nån dag så kommer jag över så vi kan mysa

2013-07-26 @ 00:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu