Olycks fågel

Det har varit chockerande två senaste dygn för min del då jag trillade av Diane igår.
Jag flög förmodligen av in i ett träd med huvet och mjälten brast sedan när jag föll i marken, vad vi tror.
Jag har några minnesluckor så jag minns inte hur jag flög av, varför eller hur länge jag låg (förmodligen) avsvimmad.
Vi tror att jag svimmade eftersom det skulle tagit kortare tid att ta sig till platsen där jag skulle möta mamma.
Hästen hade kommit travandes långsamt mot mamma och förmodligen stått hos mig och fått panik eftersom jag inte vaknade och sedan sprungit upp mot vägen. (Platsen där dom hittade glasögonen och spöt var alldeles upptrampad, där hon då förmodligen stått och strutsar.)
Hoppas innerst inne att jag får komma hem till min egen säng snart!
Allt som hade blivit så bra nu med en tillridnings häst och allt..
Kommer inte få sitta på hästryggen igen för än i oktober..


Kommentarer
Postat av: dressyrponny.se

Nej vad trist!

2013-07-13 @ 10:23:35
URL: http://dressyrponny.se
Postat av: Ida

Vad tråkigt å höra! :(
Men du är under 18 och vad de senaste reglerna visar ska man ha säkerhetsväst då man är under 18, så du kanske ska tänka på det i fortsättningen. Även om du nu rider utanför ridskola. Du skulle nog kunna ha haft mer tur då :)
Men som sagt tråkigt att höra om det som har hänt, men säkerhet ska gå före i vilket fall som helst!

2013-07-13 @ 13:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu