Jobbar med hjärngympa!

I stället för att sitta och kolla på mobilen eller tv:n hela dagarna så har jag för en gångs skull tagit tag i något och börjat läsa världens en så länge bästa bok! - "Jag är Zlatan Ibrahimovic"
Den är verkligen jätte bra och att läsa boken får mig bara att tycka om honom ännu mer!
Min hjärnskakning blir bättre för varje dag som går och även den andra skadan.
Något jag har upptäckt är att mina vänstra revben är helt sabbade och intryckta från sidan, svårt att förklara men dom har tryckts in från sidan (där jag landade eller blivit sparkad) och "skjutits" uppåt eller vad man ska säga.
Drar jag in bröstkorgen så mycket jag bara kan så är häger sidan helt normal och vänster sidan står fortfarande ut.
Hoppas ni förstod nått av det där?
Jag kan inte riktigt njuta av sommarlovet då jag bara vill att det ska bli augusti och återbesök.
Om 70 dagar är det Macklemore och efter det är det inte många dagar kvar tills jag kan komma upp på hästryggen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu