Jag lever & Pip är i full gång!

Under den senaste tiden har mitt liv varit icke häst relaterat så jag har inte haft så stort sug efter att blogga.
Igår var jag i alla fall och provred en häst för tillridning och hon var jätte trevlig! Lite stor men jag vänjer mig väl.
Som rubriken lyder så är Putte i Parken i full gång och igår var den bästa kvällen någonsin för maskinen spelade och det var helt sjukt!
Har sovit i 12 timmar och det behövdes för jag har ont i halsen och känner mig lite lätt snurrig..
Lovar er att jag ska bli bättre på att blogga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu