Hjälp!

Har hoppryttaren Clara Carlsson blivit dressyr ryttare?! Sorgligt men kanske sant..
Då jag inte har tävlat något i år så har det inte blivit några regelbundna hoppträningar så mitt största intresse har kommit lite åt sidan tyvärr.

Igår gick jag i alla fall upp tidigt för att cykla till stallet och hoppa upp på dressyr hästen för att sedan möta Anette och Putte som sällskap på en uteritt!
Det är alltid spännande att vara ute med dom då det blir hopp över diken, grenar i ansiktet och jätte läskiga buskar!
Diane var hur fin som helst och jag kunde variera formen under tiden vilket var skönt! Ett steg avklarat av alla hundra delmål.
Idag kommer mamma så då kanske jag kan fjäska mig till en liten fotograf? Eller så kidnappar jag Oliver eller Hilda som lite sällskap.
Vi tog oss en liten kvälls promenad med Putte igår kväll och det var riktigt mysigt! Nu är det verkligen sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu