Onsdag!

Hej!
Först och främst vill jag säga förlåt för den dåliga uppdateringen, försökte blogga från mobilen. Men det dampade så det vart inget. Men här är jag iaf! Efter skolan idag så drog jag och Felicia till actic för lite träning! Sen så drog jag till stallet och fixade allt. Sen innan jag red så kom Lars och raspade lite tänder! Han hade väldigt fina tänder sa han, så det kändes bra. Så sen red jag honom ca 20min i ridhuset. Det gick ganska bra han va lite spänd först men lugnade ner sig och blev hyfsad sen ;)
/Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu