Ojojoj..

Igår red jag Jamaica och den hästen behöver verkligen inte vila! Ujj så pigg hon va!
Första fattningen var som en explotion! *häst överallt*
Vi red 10 meters volter i trav och galopp och hon blev riktigt fin efter att hon fattade att hon inte kunde springa iväg.. ;)
Som Emma sa så har jag hittat henne nu eftersom att jag har ridit henne jätte mycket sens Nadde gick bort.
Jamaica är en väldigt känslig häst, så fort man hoppar upp så måste man bli jätte lugn annars blir hon bara stressad och springer allt vad hon har..-.-
Nu ska jag åka till stallet och jag och Emma skulle fixa med lite saker innan lektoinerna börjar!
Ska bli ganska skönt med skolan i morgon.. ;)
 
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu