Fin ponnyn<3

Hej!
Idag va Tor sååå fin han va verkligen jätte go och på jobb humör. Red barbacka i ca 30 min lite halv lätt och kände på honom och mycket trav bara fick honom mjuk och sen gled vi runt lite i ridhuset. Han va så fin ville inte sluta rida typ... Dels för att han va fin och sen va det så sjukt kallt ute. Måste säga att man blir rätt bortskämd när man har ett ridhus ;) Men jag klagar inte! Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra funderar på att gå ut en sväng och rida inne efter! 
 
På lördag har Johanna bjudit med jag, Olivia och Emilia och bowla och äta lite ute på em/kvällen som tack för all hjälp under året. Ska bli sjukt kul! Haha va år sen jag bowlade så det lär gå åt skogen men vafan vi ska ha kul så!! :D
/Annie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu