Fin men galen!

Hej!
Idag var Tor hur pigg som helst och bara flöt fram typ så jag fick få honom att vila på steget vilket inte var det lättaste han skulle inte lugna ner sig. Men tillslut så gick det efter många om och men. Så då skulle vi ta galoppen, hehe då kan man snacka galen häst han va överallt och ingenstans helt crazy! Han bockade och sen drog han som tur va var jag själv i ridhuset haha såg nog rätt kul ut kan jag tänka mig... Men han lugnade ner sig efter några bocksprång och ryck. Han får ju så mycket mer energi på vintern precis som alla andra men han blir verkligen typ rodeo han bockar och springer och är halvt galen. Men jag ska inte klaga gör inget om han har mycket energi hellre det faktiskt. Men på slutet va han riktigt fin faktiskt med bra bjudning och va mjuk i sidorna!
/Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu