don't you worry child ~ världens bästa grupp ❤

Jag var på rean på hööks igår och hittade massa roligt, men inte till mig..
Åkte även upp till Färjestad förut för att kolla lite saker och hittade dom nya schabraken från Schockemöhle Sports som är så sjukt snygga så det finns inte! Stort "vill ha" begär!


Jag och Louise åker ju till Putte i morgon och det ska bli skönt att rida men vi får se hur det går med halta Lotta! ;)
Jag skrapar även ihop en årskrönika ikväll så förbered er på mycket bilder!

/Clara

Kommentarer
Postat av: Felicia Dolk

Ååh, är galen i Schochemöhle schabraken.. det där på bilden var grymt snyggt!

2013-01-04 @ 19:29:56
URL: http://www.feliciadolks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu