Årskrönika 2012

Januari: Det hände inte så mycket den här månaden men jag red Nadde och Jamaica precis i början och det var speciellt!
 
Februari: Jag fyllde år, fick min älskade kamera och tillbringade lovet i Trysil med familjen Andersson! Det slogs även värmerekord på min balkong!
 
Mars: Fick ryggskott och ridförbud i en vecka, var hästskötare åt Annie vilket var svinkallt och startade bloggen!
 
April: Åkte till Elmia på bilmässa med Linnéa, jobbade på husdjursmässan och tränade med Putte i ridhuset där han stod förut!
 
Maj: Tog med Putte till farmen och tränade där, VANN :D km för seniorer + instruktörer, öppet hus på farmen, tränade Mira Bell i hoppning/dressyr, tog med mig Annie som hästskötare åt min tränare Emma och fotade div.III finalen i hoppning! En händelserik månad! :)
 
Juni: En månad fylld med långritter och betessläpp! Tävlade M-B, fick en ny ponny i stallet vid namn Arragon, den årliga tältövernattningen, firade midsommar med Anderssons och Louise fyllde 18! :D
 
Juli: Hängde på Putte i Parken, var i Falsterbo fyra dagar med pappa, var på kusten och tillbringade tid i torpet med Anderssons! :)
 
Augusti: Tillbringade en vecka vecka hos Annie, var på träningsläger i Åby med grymma tjejer! Hela Usek åkte till Liseberg över en dag och Hanna vi hade kul! ;) Sanna och Annie fyllde 15! :)
 
September: Fick en ny telefon eftersom jag spräckte den andra.. Hoppade Nadde ordentligt vilket vi inte hade gjort på över ett år! Även Johanna fyllde år! :)
 
Oktober: Det hände inte så mycket den här månaden! Vi hade volleyboll övernattning i stallet, jag red Johannas Princess och jag hade världens mysigaste dag hos Putte, Oliver och Anette!
 
November: Tävlade km i dressyr på Nadde vilket var helt magiskt! Hade verkligen hittat knapparna i dressyren på honom! Men det tråkigste i hela mitt liv hände också, Nadal flög iväg till hästhimlen. Jag var även på Ryttargala och avslutade kursen jag gått på med Usek.
 
December: Vi hade julfest, julshow och ridande lucitåg i stallet! Jag och Sanna vann Seriehoppningen, klantade till det och hamnade på akuten, färgade håret brunt och firade nyår med tjejerna på farmen! Köpte mig även världens finaste anteckningsbok! :D
 
Mitt 2012 har varit både upp och ner. Jag vill tacka My, Hanna, Louise, Annie, Sanna och alla ni andra som har stöttat mig när personer och djur har lämnat mig.
Nu blickar vi framåt mot ett nytt år och nya möjligheter!
Ingen kopiering är tillåten!
 
/Clara

Kommentarer
Postat av: My

Love you <3 <3 stolt fotograf till många av bilderna ;)

Svar: Ja vad skulle jag göra utan dig??! <3<3
Hoppfreaks

2013-01-05 @ 22:53:24
Postat av: Johanna

ÄR ju värsta kändisen ju! ;)

2013-01-05 @ 23:58:18
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu