2 januari 2013

Nyår för min del var jätte trevlig! Vi firade på farmen med snyggaste dukningen av Louise, trerätters, tomtebloss och hallonsorbet!Jag har dock blivit riktigt förkyld och det är inte en så bra början på året..Idag så köpte jag en liten julklapp till mig själv från HV Polo! Någon som kan gissa vad? ;)Såg även denna roliga nyhet på hippson, http://www.hippson.se/nyheter/internationella-framgangar-for-svenska-studentrytt.htm Stort grattis! *hurra hurra hurra* Känner mig lite stolt eftersom att det är min gamla tränare, hon som har varit med hela tiden! Jag tar även med mig Louise till Putte på lördag och det var jätte längesen jag red honom nu! *mysen*/Clara

Kommentarer
Postat av: Emma

Den dära tuna, tröjan? :p

2013-01-02 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu