3 dagar kvar!

Godmorgon!
 
Nu är det endast tre dagar (om man räknar med idag) kvar på detta händelserika lov. Börjar ju som sagt på onsdag och jag vill inte, haha asså det har varit så sjukt gött att vara ledig helt sinnes. Jag vill ha en veckas lov till. Ska bli kul att träffa kompisarna men inget mer! Skolan kommer ju som sagt kräva as mycket redan från start eftersom första nationella provet skava 6/2 och då ska vi ha gjort det muntliga innan :S Fett läskigt, men det ska nog gå bra hoppas jag. 
 
Men iaf idag så tänkte jag ta bussen till stallet runt 12-13 får se vilken jag tar. Så ska jag mocka och fixa honom sen skritta ut med honom en sväng. Så ska jag smörja lite också. Men jag bloggar mer sen för nu ska jag äta frukost och lite sånt... Men hoppas ni får en bra dag!
/Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu