Snart 15!

Idag har vädret varit as sugit! Plusgrader och snö..
På måndagar har jag alltid en håltimmen vid lunch så jag och Bella åkte till Max vilket var riktigt gott!
Var även till frisören nyss och det var över ett halvår sen. Alltså behövdes det minst sagt.
Sofia från Åby fyller 19 år idag så jag säger stort Grattis till dig! :)
Även jag fyller år snart och det är i morgon!
Jag ska till stallet snart och jag tror det blir lite galopp jobb på volterna men vi får se vem utav pållarna det blir!

/Clara

Kommentarer
Postat av: Sofia Lindström

TAAAACK CLARIS! <3

2013-02-18 @ 20:25:34
URL: http://sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu