Jobbig dag.

Hela dagen idag har varit jätte jobbig. Jag har varit extremt trött, hungrig och inte sett något.
Åkte i alla fall ner på stan och kollade på nya bågar eftersom jag ska på syn undersökning på lördag.
Hittade ett par som var ganska okej men gillade inte färgen så dom kollade runt lite på datorn, ringde ett samtal och vipps mina glasögon kom med 19 tåget från Kristinehamn! Bra service!
I morgon har jag matteprov och jag är så taggad.. Not!
Som tur är så har jag sovmorgon och bara fyra lektioner. Jag gillar torsdagar!
Min nya dator har även kommit så nu slipper jag en dator med låg batteriet kapacitet och glapp.
Jag fick sjuk extrem Nikita länktan precis nu! Saknar henne så himla mycket fina hästen!

Glöm inte frågestunden! Bara nån fråga till och jag publicerar svaren!

/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu