Börjar tvivla..

Jag börjar på riktigt tvivla att Putte fyller 23 om två månader!
Så som han var idag gör att jag tror han är 3..
Jag red på gärdet idag för första gången i år och på väldigt länge! Det blev mycket jobb på volten för det var det enda som funkade för att få honom hyfsat lugn.
Jobbade med en låg form och mycket galopp med fokus på samling och ett stadigt tempo.
Fick mig dock en riktig bock tur och en hej dundrande galopp som hette duga! 
Men det är ju bra att gubben har energi i alla fall! 
 
Efter ridturen så lagade vi mat tillsammans med Anderssons och det var jätte trevligt!
Det blev pannerad torsk med pressad potatis och räk sås och toscakaka till efterätt.
Vi pratade om alla saker som hänt under åren och när man blickar tillbaka så inser man att det är en hel del och det mesta med ett gott skratt. 
Alla ''olyckor'', brutala uppvaknande som slutar med en arg Clara och en Oliver som asgarvar, skidresor hit och dit, sommar kvällarna i torpet och mycket annat. Ja det händer mycket på 15 år.
 
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu