VÄX FORTARE

Nu gäller det bara att spara, spara, spara på mitt så att det blir sådär långt och fint till balen i sommar!
Jag saknar verkligen att va sådär snyggt solbränd, mitt långa lila aktiga hår och mina lösnaglar.
Usch vad jag längtar till sommaren igen!
Snart är det ju dags att åka tillbaka till New York och då kan jag skämma bort mig lite med en massa saker och det ska verkligen bli jätte skönt att komma bort från denna lilla stad.
Bilden är tagen dagen efter jag kom hem från New York i somras och våran lilla ponny ser sådär lagomt nöjd ut med att bli pussad, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu