Vatten överallt!

Lektionerna i går kväll gick jätte bra och jag hade sista lektionen med dressyrtrim.
Det är verkligen jätte roligt att se hur eleverna utvecklas!
Idag har det varit en konstig dag..
Det började med att jag försov mig, vi spelade in lite saker till julshowen och jag fick 10 liter vatten kastat över mig och jag sabbade min chans till högre betyg i engelska..
Som plåster på såren drog jag och Gabbi ner på stan och köpte julklappar och sedan stod det ett skivstångs pass på schemat!
Jag kommer ha världens träningsvärk i morgon och vi har bip test i skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu