Träningsvärk

Igår var jag riktigt duktig!
Jag hade styrke träning på skolan, jag var på gymmet och hade hoppträning.
Kan säga att jag har ganska ordentligt ont i kroppen idag! 
Hoppträningen var lite annorlunda då jag fick byta häst mitt under eftersom Lucky var ojämn i vänster bak. 
Så det var bara in med honom och byta till lilla Mika. 
Båda hästarna var väldigt duktiga trots omständigheterna. 
Idag har det varit, hör och häpna, jordskalv i lilla Karlstad. 
Jag märkte det inte men det gjorde tydlig lärarna och dom pratade glatt om det.
Under kvällen har vi haft gymkhana och bara en avramling som tur va men den var riktigt snygg! 
Lovisa tog den här "fina" bilden på mig och Mika förut när jag skulle försöka spänna hennes sadelgjord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu