#sihs13 #ungdomsforum2013

Helgen i Sthlm har varit jätte bra!
Tåget gick från Karlstad 07:45 i lördags och vi var framme i Alvik ca 10. 
Under lördagen hade vi föreläsning för Maria Gretzer, arbetade i olika grupper ( jag var i gruppen som hade medlemsnytta ), fick en massa gott fika och avslutade dagen i Globen. 
På söndagens schema stod det frukost, julkalender, redovisning av lördagens arbeten, ännu mer fika och arbeten i grupper ( personer som sitter i en tävlings sektion ).
Det var även en "panel debatt" mellan CUS, tävling ryttare, banbyggare och domare vilket var väldigt lärorikt! 
Jag har fått med mig en massa nya tankar och idéer från helgen och även träffat en massa trevliga häst människor.
När vi skulle åka hem igår var alla tåg försenade så vi från Värmland hade en liten picknick i vänt hallen på central stationen mitt bland allt väntande folk. 
Jag köpte en t-shirt från Kingsland, en t-shirt från Svrf och en munkjacka från Svrf på mässan. 
Hittade inga vantar, sporrar eller strumpor jag ville ha så det blev nått helt annat!
Bilder från SIHS kommer i ett separat inlägg då jag måste redigera bilderna lite.
Under gårdagen kom beskedet att Paul Walker har dött i en bil olycka.
Jag kan inte riktigt förstå att det är sant och jag tycker att han var en väldigt bra skådespelare.
Är man F&F nörd är detta en stor sorg och förlust. R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu