Nuläget

Jag får be lite om ursäkt för dålig uppdatering men jag har inte orkat och vi har jätte mycket i skolan just nu.
Tävlingen i lördags är inte värd att skriva något om då den slutade i tårar och då förstår alla att det inte var en bra tävling.
Jag jobbade i söndags och det är bara typ tre gånger kvar innan jag slutar vilket ska bli jätte skönt! 
Vi julpyntade även i stallet medans Sven härjade utanför och alla hästarna var täckta med snö när dom kom in.
Dagen idag har varit ganska bra och jag har varit duktig och tränat två gånger.
Först en timmes Zumba på skolan och sedan en och en halv timme på gymmet. Jag kommer somna gött sen och ha fetaste träningsvärken ever!
I morgon har jag typ 70 11 saker att göra, bland annat prov, upp sjungning, arbeten som ska vara klara och sedan en lektion på kvällen.
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med allt som har med hästar att göra. 
Vill bara långt här i från och slippa alla idioter som förstör folks liv.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sant!.. :p

2013-12-09 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu