Nu ni!

Nu är jag här och jag lever faktiskt! 
En liten läges rapport sådär efter jul kan jag i alla fall ge er.
Under dom närmaste dagarna har jag firat jul med familjen på olika ställen och det har varit mysigt. 
Dock har ju inte den perfekta jul känslan funnits då det inte är nån jävla snö ute! 
Har fått en massa bra julklappar och ätit huur mycket mat som helst. 
Var i alla fall och tränade i dag och ska dit i morgon också och det är skönt när man märker att träningen har gett resultat. 
På hästis fronten så ska jag försöka komma iväg till Putte nån dag och sen kommer J få vila under lovet och det kan ju gå som det går.
Hon kommer nog ha ganska roligt med mig sen om nån vecka när hon ska sättas igång igen.
En liten jul hälsning från mig och Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu