Men älskling!

Dagen idag har varit kaos rent sagt och jag saknar min SO lärare.. Hatar vikarier.
Vi lyckades till sist samla alla nior på samma ställe och planera julshowen mer än vad vi har gjort innan och det är skönt! 
Jag är verkligen inte nöjd med dagens dressyr pass på nordisen. 
Det var en bra lektion men hon var inte alls kontakt bar idag.
Det är verkligen jätte svårt att rida en kör häst!
Passade även på att klippa Jamaica lite och jag kan inte beskriva hur otroligt charmig hon är! 
Älskade fis hästen! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu