Jag ser det snöar

Som alla nog redan har förstått så har det snöat idag och det är alltid samma reaktion på första snön: snöbollskrig.
Nu när man är älst behöver man inte gå runt och vara rädd när det är snöbollskrig för det finns alltid någon som skyddar en!
Det var dock väldigt roligt att se alla yngre elever få stryk av oss äldre, haha!
Kvällen spenderades på Gårn med skönaste gänget, NHL, film redigering och pizza. 
Verkligen en bra fredag kväll!
I morgon är det tävling igen, stil hoppning rättare sagt och det ska bli jätte kul.
Är as taggad och hoppas på att det går vägen för mig och den lilla grå.
Jag satt och kollade igenom alla festival filmer jag har på telefonen och jag är verkligen jätte taggad inför sommaren 2014!
Bråvalla och Pip here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu