Hallå folket

Jag gör inget förutom att träna och träffa folk just nu så det finns inte riktigt något att berätta om för er.
Som det ser ut just nu så väntar jag på att komma på återbesök till doktorn om mina allergier och sedan få träffa en dietist så jag vet vad jag kan/inte kan äta. 
Efter snart 16 år så har dom upptäckt att jag har gräs, pollen, gluten, laktos och ägg allergi. Woop woop. 
Inte konstigt att jag har gått runt och haft ont i magen dom senare 6 åren. 
Skadan jag drog på mig i somras är jag helt frisk från men har fortfarande en känslig mjälte.
Och eftersom jag är klumpigast i Sverige så har jag fortfarande ont i käken och knät efter jag åkte av för två veckor sen. 
Känner att det går bra nu! 
Som grädde på moset så är jag påväg att svimma minst en gång om dagen och idag har det inte varit något undantag. 
Det var precis så att jag inte föll ihop när jag var ute och sprang förut, men jag tog mig hem sakta men säkert i blåsten.
Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: evie

Låter kämpigt - men också som att det bara kan bli bättre? :)

2013-12-29 @ 20:31:59
URL: http://www.evieastrom.blogg.se
Postat av: Hilda

Hej på dig!! var jätte länge sedan vi träffades!! Senast var dagen innan du skadade dig i somras... Hoppas det är bra med dig, i alla fall så bra det kan bli. Tråkigt att höra det med allergierna. Men bra att få reda på vad det var!! Hoppas vi får träffas snart igen!! Gott nytt år Kram Hilda:)

2013-12-31 @ 15:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu