Duktiga!

Igår hade vi julshow hela dagen och sedan var det hoppning på kvällen.
Jamaica var jätte lugn och inte så stressad som hon brukar.
Jag testade att rida utan handskar för jag blir mycket mjukare i handen och det funkade verkligen bra!
Hon var på ett sånt där humör när jag bara behöver ta lite i handen och sedan släppa så är hon hur fin som helst. 
Det är skönt när man kan ge en eftergift påväg mot hindren och hon går kvar i samma lugna galopp.
På slutet bytte jag och Ida hästar så jag fick hoppa Gwen.
Jag har bara hoppat den ponnyn en gång i hela mitt liv men det gick jätte bra och hon svarade bra framåt!
Lite storleks skillnad men det gick bra ändå!
Jamaica skötte sig exemplariskt när Ida red.
Lite pigg eftersom det satt en annan ryttare på men annars jätte duktig! 

Kommentarer
Postat av: IDA

Snygg jag är, hihi.
Syns på fredag :D :D ♥

2013-12-18 @ 18:07:08
URL: http://www.idalarsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu